RollerCoaster Tycoon massacre

Check those poor people >:) Made with RollerCoaster Tycoon 3.

Video size:

Reset to default size

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:




Embed code:
<iframe src="" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:


Add another recipient

Enter the two words you read above: Enter the numbers you hear:

Request another verification | Audible version | Visible version | More information

People who liked this video also liked

How to entertain a dog
How to beat tight security
Windmill out of control
Don't judge too quickly
Poor Timo
Underwater lake


35 comments posted so far. Expand all comments Login to add a comment.

Picture of zerorain26 achievements


1. zerorain 8 years ago

they survived that? WTF :O :O :O :O

Picture of chinng1 achievements


2. chinng 8 years ago

WICKED hahaha!

Picture of kishanpatel5016 achievements


3. kishanpatel50 8 years ago


Picture of AL7AIR43 achievements


4. AL7AIR 8 years ago

Now that's one happy accident >:)

Picture of BombDiggady19 achievements


5. BombDiggady 8 years ago


Picture of m0wgli3 achievements


6. m0wgli 8 years ago


Picture of DarkiKun41 achievements


7. DarkiKun 8 years ago

LOL that was awesome XD

Picture of croclacrimae37 achievements


8. croclacrimae 8 years ago

rofl they cheered at the end xD

Picture of Dex113 achievements


9. Comment rated too low. Show this comment Dex11 8 years ago


Picture of wtfysc23 achievements


10. wtfysc 8 years ago

re Dex11s post:

What's with the flood of negative comments on this site recently from new posters?

Hopefully the mods can start deleting some comments and/or accounts soon.

Not everyone likes the same kinda stuff....if you hate it, just move on, do something else with your time hey.

Picture of NMY20 achievements


11. NMY 8 years ago

nice one 8-)

Picture of Petzi5 achievements


12. Petzi 8 years ago

wtf...can anybody tell me why is this soooo nice??? IMHO it is just a stupid crap for mentally degenerated individuals...

Picture of Kaki4 achievements


13. Kaki 8 years ago

petzi please chill out

Picture of smizzle5 achievements


14. smizzle 8 years ago

yuh Petzi, wich is exactly the reason why you clicked on this video...

Picture of Aliquantulus40 achievements


15. Aliquantulus 8 years ago

We're all mentally degenerated individuals.. That's whats makes us individuals.. >:)

This video is nice, I have an opinion.. Deal with it..

Picture of Fergus_Thedog36 achievements


16. Fergus_Thedog 8 years ago

The suspense was killing me.... Great editing!

Picture of boxdelux13 achievements


17. boxdelux 8 years ago

:'( just chill out man...its really cool though, what with the mega altitude, mthe editing and the onboard view...nice piece of work 8-)

Picture of CadpigLover4 achievements


18. CadpigLover 8 years ago

OMG,this video is fake.I cant believe u all believe in this shit

Picture of Dreams-in-Green1 achievements


19. Dreams-in-Green 8 years ago

re: CadpigLover

You are an absolute idiot.

Picture of skudtz13 achievements


20. skudtz 8 years ago


Picture of Chucky14 achievements


21. Chucky 8 years ago

LOL unlucky guy at the end got hit for second time just as he got up. >:)

Picture of lakesidedude20001 achievements


22. lakesidedude2000 8 years ago


Picture of jenarmywife17 achievements


23. jenarmywife 8 years ago

Great! I love the "YAY" at the end, like they're happy to be run down be an exploding roller coaster LOL :D

Picture of unknownuser5 achievements


24. unknownuser 8 years ago


Picture of Bahamaut7 achievements


25. Bahamaut 8 years ago

Creative >:)

Picture of di22y1 achievements


26. di22y 8 years ago

I used to think rollercoaster tycoon wtf kind of game is that, now I want it.

Picture of pleidian3 achievements


27. pleidian 8 years ago

not enough blood for my likeing

Picture of treeforest7 achievements


28. treeforest 8 years ago

:| Petzi #12, you don't understand role-playing either, do you?

Picture of reaper_6663 achievements


29. reaper_666 8 years ago


Picture of treesmoker081 achievements


30. treesmoker08 8 years ago

To CadpigLover @ #18

Ur a retard mate. of course its fake its from a bloody computer game you t.w.a.t. some peoples stupidity truely amazes me!

Good vid, id love to know how he managed to get the rollcoaster to run without it being a complete circuit. i bet you could make sum really wild crashes!

Picture of SpikedSilver26 achievements


31. SpikedSilver 8 years ago

Nice work. Someone should get a job in disney land.

Picture of andanother12 achievements


32. andanother 7 years ago

so funny (^_^) :D :D

Picture of mist-man1 achievements


33. mist-man 5 years ago

Dear: treesmoker08- YOUR stupidity amazes ME. How do you even possibly think that dude was serious? I THINK THIS MEANS YOUR REALLY FUCKING STUPID!

Picture of lockandload57 achievements


34. lockandload 5 years ago

haha, that was cool!

Picture of DJKovu17 achievements


35. DJKovu 5 years ago

okay some childen squimmed " YYYEEEAARRR!!!" when they got blowen up XDDD thats teh oddest af all but fun as hell XD