Comments posted by reece590

23 comments

Sort by: newest first or most popular first

Picture of reece59018 achievements

+14 1. reece590 commented 10 years ago on video Christian Channel Gets Pranked By Fresh Prince of Bel Air

Haha, funny. Good prank ;)
Picture of reece59018 achievements
Comment rated too low. Show this comment

-13 2. reece590 commented 10 years ago on video Depressed whale

"Do you know how big whales are, People use whales as a synonym for god damn gigantic" 00:41 Lmao...Kind of a lame video tho
Picture of reece59018 achievements

+2 3. reece590 commented 10 years ago on video Hospital Jump

Way to fast...
Picture of reece59018 achievements

+44 4. reece590 commented 10 years ago on video Movies are made to be seen

"Because before that they were all having sex together....for hours" 00:55 Lmao :)
Picture of reece59018 achievements

-2 5. reece590 commented 10 years ago on video Annoyed with the cleaner

Dumb ass, lol. Yep, should of just unplugged it. Nice comment #4 :)
Picture of reece59018 achievements

+1 6. reece590 commented 10 years ago on video How much snow?

Haha, Why does he crouch at 00:10 lol Weird
Picture of reece59018 achievements

-1 7. reece590 commented 10 years ago on video How Does This Work?

#1 Good observation. But it has to do with the cups. There is a cup inside of a cup, and he pours it down between the two.
Picture of reece59018 achievements

-3 8. reece590 commented 10 years ago on video Baby Loves Heavy Metal

Lol, very cute. Rock on baby!
#6 stupid comment
Picture of reece59018 achievements

+1 9. reece590 commented 10 years ago on video Kitten Anti Virus

Oh, :D Good video, music fits great.
Picture of reece59018 achievements

-4 10. reece590 commented 10 years ago on video Crazy Cube Illusion!

Very cool idea, now paint something else on the wall.
Picture of reece59018 achievements

-3 11. reece590 commented 10 years ago on video Let's wait for the train to cross

:O Thats one long train! :O
Picture of reece59018 achievements

+1 12. reece590 commented 10 years ago on video Extreme christian view of Pokemon

Wow!!!!
Picture of reece59018 achievements

-1 13. reece590 commented 10 years ago on video Talking Husky dog

Very cute
Picture of reece59018 achievements

+4 15. reece590 commented 10 years ago on video Ventilator trick

Sweet, trying it right now. :)
Picture of reece59018 achievements

+1 16. reece590 commented 10 years ago on video Panic Attack! 2009

Very cool
Picture of reece59018 achievements

+2 17. reece590 commented 10 years ago on video Heck of a Genius

I want ONE!
Picture of reece59018 achievements

-1 18. reece590 commented 10 years ago on video Oldskool chinese pingpong battle!

Very cool, they are great players even if they are just messing around. :)
Picture of reece59018 achievements

+2 19. reece590 commented 10 years ago on video Kid parallel parks car

That kids got some skill
Picture of reece59018 achievements

+1 20. reece590 commented 10 years ago on video Giant water slide

Awesome!
Picture of reece59018 achievements

+2 21. reece590 commented 10 years ago on video Formula Drift – New Jersey 2009

The name of the song is Miseria Cantare (The Beginning) by AFI. It is a great song fits the video pretty good.
Picture of reece59018 achievements

+3 22. reece590 commented 10 years ago on video A bus takes the subway

Dang, oncoming car really got destroyed! WOW! :)
Picture of reece59018 achievements

+4 23. reece590 commented 10 years ago on video How to wash your car

HAHAHA :D