Kitchen headbutt kid!

What's he trying to do??

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:

Options:
pixels
pixels
Embed code:
<iframe src="https://www.snotr.com/embed/4543" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:
Recipients:

add Add another recipient

Human verification:

People who liked this video also liked

Stephen Fry's milk trick in QI
How We Planned to go to Mars by 1982 - The early Manned Missions
Germany’s Insane Hover Jet Transport: The Do 31 Story
Rocket Bicycle World Record ? 333 km/h (207 mph)
Why is Stella mad?
An unusual crash for two race bikes

Comments

27 comments posted so far. Login to add a comment.

Expand all comments

Picture of irishgek50 achievements

+40 1. irishgek commented 10 years ago

Lol its allways moma becasue daddys just going to say "what the hell did you do that for now get up and stop being a baby"

Rule one of dancing around in kitchen .....observation
Picture of Chrisofskjern36 achievements

+81 2. Chrisofskjern commented 10 years ago

kitchen 1
kid 0

Now... On to the garage for more dancing
Picture of cranky40 achievements

+15 3. cranky commented 10 years ago

Kitchen-top in deep-scary voice "Now you're calling for your mama eh?"
Picture of soultanos52 achievements

+53 4. soultanos commented 10 years ago

that video brought back some bad memories... :D
Picture of Oddi50 achievements
Comment rated too low. Show this comment

-9 5. Oddi commented 10 years ago

Papa? mama??? Bad kitchen slaped me.
Picture of andyjk1030 achievements

+25 6. andyjk10 commented 10 years ago

lol. poor little boy.. sometimes kitchens can beat you back when you play without your mummy..
Picture of shayangx43 achievements

+43 7. shayangx commented 10 years ago

Lol that killed some braincells I bet..
Picture of iovnzu38 achievements

-3 8. iovnzu commented 10 years ago

''Hi i'm gonna make ''shibshibaca**''??
-jump , jump
-BOOM
...
MOOOOOOMMYYY!!!!


:D
Hilarious
:D

Kinda painful though :( :S
Picture of richxdeath22 achievements

+30 9. richxdeath commented 10 years ago

lol this gets funnier the more you watch it >:)
Picture of odthegreatest26 achievements

+26 10. odthegreatest commented 10 years ago

kids learn quick these days >:)
Picture of vdkmile27 achievements

-4 11. vdkmile commented 10 years ago

Eat that! :(|)
Picture of matrozrabbi8941 achievements

+4 12. matrozrabbi89 commented 10 years ago

haha:D:D ownd.. what's up with the hair anyway?:D
Picture of Woette25 achievements

+3 13. Woette commented 10 years ago

Know Your Kitchen :-)
Picture of Ritty541 achievements

+4 14. Ritty5 commented 10 years ago

Congrats on him not screaming and crying and carrying on like they usually do... he took pain well...
Picture of kaleemsaudia14 achievements
Comment rated too low. Show this comment

-8 15. kaleemsaudia commented 10 years ago

future Mikel jaction :D :D
Picture of MrCarrots25 achievements

+9 16. MrCarrots commented 10 years ago

Damn potheads keep getting younger and younger...
Picture of FishPowa52 achievements

+6 17. FishPowa commented 10 years ago

me like.. me laughs very hard :P
Picture of CrackrJak40 achievements

+6 18. CrackrJak commented 10 years ago

0:03 over and over again :) :) :)
Picture of silly_sy43 achievements

+6 19. silly_sy commented 10 years ago

perfect vid for the 21st bday party lol
Picture of eNdEmiOn0646333 achievements

+5 20. eNdEmiOn06463 commented 10 years ago

#8
"Hi all my name is Chewbacca"?

Bad impression though.
Picture of ZodiaC20 achievements

+7 21. ZodiaC commented 10 years ago

there should be a FAIL category,only for this clip.
Picture of laughingscorpion38 achievements

+7 22. laughingscorpion commented 10 years ago

I've said it before...it's a damn good thing that kids bounce. If I did that, at my age, it would brain me.
Picture of loscohones39 achievements

+2 23. loscohones commented 10 years ago

now you got a dumber kid >:)
Picture of richxdeath22 achievements

+2 24. richxdeath commented 10 years ago

0:03 IMPACT lmao :D
Picture of mrgclark15 achievements

+2 25. mrgclark commented 10 years ago

#7 ...yeah, if he had any in the first place. Unlikely though.
Picture of Severd_nerv22 achievements

+3 26. Severd_nerv commented 10 years ago

AHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAHHHHHHHAHHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAHHHHHHHAHHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAHHHHHHHAHHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAHHHHHHHAHHHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA..............(Cough!).........LOL =P
Picture of paintball26 achievements

+1 27. paintball commented 10 years ago

Simple and brilliant ....