Grandpa's parking skills

With these tires even your grandpa can shake off the cops.

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:

Options:
pixels
pixels
Embed code:
<iframe src="https://www.snotr.com/embed/58" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:
Recipients:

add Add another recipient

Human verification:

People who liked this video also liked

Showing Off The Newly Laid Concrete
Robots Are Able To Dance Now
One of the most dangerous and exhausting mountain bike races (PoV complete with great commentary)
Flying above the water in a battery powered, hydrofoil surfboard
Ground Control Shoots the Shit with SEATAC Plane Hijacker
Why Tunnels Don't Collapse

Comments

9 comments posted so far. Login to add a comment.

Expand all comments

Picture of Baf337 achievements

+16 1. Baf33 commented 14 years ago

I wish have the same grandpa ;)
Picture of azbydood6 achievements

+7 2. azbydood commented 14 years ago

woot! that ma grandada!!!lol
Picture of yeoldrocker5 achievements

+5 3. yeoldrocker commented 14 years ago

LOL
Nice one !
Picture of Lockjaw3 achievements

+3 4. Lockjaw commented 13 years ago

Gotta love those Swedes!
Picture of HeniuriSaito4 achievements

+3 5. HeniuriSaito commented 13 years ago

DAMMIT LOOK AT THAT DAMN OLD GUY DRIVING !! HOLY CRAP!

That's mah boi!
Picture of richardhalo20 achievements

+6 6. richardhalo commented 13 years ago

Who's yo "grandaddy"? :D :D :D :D
Picture of Cvejic44 achievements

+7 7. Cvejic commented 11 years ago

I wanna die like my grandpa, peacefully in my sleep, not screaming in agony like his passengers.
Picture of raman11 achievements

+4 8. raman1 commented 11 years ago

One good piece of works relating to one i have seen on myhoopy
Picture of sacredmaniac35 achievements

0 9. sacredmaniac commented 10 years ago

damn it was from a Jackie Chan movie...