Mimicking bird

This Lyrebird owns all parrots with its mimicking skills.

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:

Options:
pixels
pixels
Embed code:
<iframe src="https://www.snotr.com/embed/66" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:
Recipients:

add Add another recipient

Human verification:

People who liked this video also liked

STRANDBEEST EVOLUTION 2021
bollard test (2006)
Trashcan explosion caught on camera
We WILL Fix Climate Change!
Roman Road-Construction
Car struck by  lightening

Comments

19 comments posted so far. Login to add a comment.

Expand all comments

Picture of minin5 achievements

+13 1. minin commented 15 years ago

nice
Picture of agentj95 achievements

+29 2. agentj9 commented 15 years ago

coolest bird ever
Picture of javedformiandad5 achievements

+9 3. javedformiandad commented 15 years ago

:) insane
Picture of mortis3042 achievements

+8 4. mortis304 commented 15 years ago

This bird is a f$(#*$ pimp.
Picture of UrNameSuxSoBad4 achievements

+12 5. UrNameSuxSoBad commented 15 years ago

wtf? wow the camera shutter
Picture of Baf337 achievements

+5 6. Baf33 commented 15 years ago

WTF????? :|
Picture of Fergus_Thedog36 achievements

+18 7. Fergus_Thedog commented 15 years ago

Used to have a few lyrebirds near my old place - they do babies crying, cars going past, you name it. Pretty weird when you're walking on a remote track and you hear a baby cry out in the bush...
Picture of Borg6 achievements

+6 8. Borg commented 15 years ago

wow I am amazed. That bird kicks the crap out of parrots :D
Picture of paintedlady4 achievements

+3 9. paintedlady commented 15 years ago

how can i get 1 :*
Picture of RustyBlade4 achievements

+6 10. RustyBlade commented 15 years ago

LMAO! I'm ashamed I didn't realise how very clever these birds are that grace our 10 cent pieces :|
Picture of mungjo5 achievements

+5 11. mungjo commented 15 years ago

nice bird, but it dun talk..
Picture of sealand22 achievements

+5 12. sealand commented 14 years ago

Shared a house with 5 people and all our mobiles had diffrent ring tones, the starlings could mimic all of them, they dont seem so clever now
Picture of melvinvermeeren7 achievements

+4 13. melvinvermeeren commented 14 years ago

Good man, verry nice :D
Picture of doomchi5 achievements

+9 14. doomchi commented 14 years ago

lol the chainsaw one is a little weird but rofl
Picture of seifer66612 achievements

+4 15. seifer666 commented 13 years ago

hot dang! where can I get one o' these? :D
Picture of TarasFromLviv40 achievements

+3 16. TarasFromLviv commented 12 years ago

Wow!That bird is really incredible :D
Picture of wellczech44 achievements

+6 17. wellczech commented 12 years ago

If this bird could read and write, he would mimic internet users and post "first" comments.
Picture of Cuni28 achievements

+7 18. Cuni commented 12 years ago

David Attenborough :
"And now the sound of a women having an extreme orgasm..."
Picture of Owl13 achievements

+4 19. Owl commented 11 years ago

Truly amazing, gotta love the BBC.