A throne fit for a king....

At the low cost of $6400, this can be yours.

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:

Options:
pixels
pixels
Embed code:
<iframe src="https://www.snotr.com/embed/7344" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:
Recipients:

add Add another recipient

Human verification:

People who liked this video also liked

Richard Feynman Fire
Paralyzed man invents a cool and unique device to help himself
January 17 2020 Winter Storm- St. John's, Newfoundland 11:00pm NST
THE DANGEROUS DROP BEAR
Most Difficult black Run in Auris | Skiing Alpe D'Huez 2019 4k
Amazing Border Collie Tricks Compilation

Comments

35 comments posted so far. Login to add a comment.

Expand all comments

Picture of kaneg35 achievements

+33 1. kaneg commented 9 years ago

yeah...good ideea with the touch screen after wiping your ass :(|)
Picture of seldomseen7743 achievements

+7 2. seldomseen77 commented 9 years ago

1:11
I loled at that slow-mo
Picture of cranky40 achievements

+43 3. cranky commented 9 years ago

There's some sexual subliminal context in this ad which I find disturbing.
Picture of gringo40 achievements

+24 4. gringo commented 9 years ago

Nice, would like it like this with transparent walls to let the neighbors see what like to take a dump like a king :(|) just kidding :P
Picture of kaneg35 achievements

+12 5. kaneg commented 9 years ago

#4 actually it was the all city taking a view at you taking a dump.which i find very awkward
Picture of Dazzz6941 achievements

+9 6. Dazzz69 commented 9 years ago

Now just give me a newspaper and a lager and my sunday is complete.
Picture of theHourUndone26 achievements

+23 7. theHourUndone commented 9 years ago

"i ll take a shit, like a boss"
Picture of mikeaza36 achievements

+22 8. mikeaza commented 9 years ago

Im amazed to see how far they are going to sell us something we don't need and can't afford.
Picture of Chrisofskjern36 achievements

+16 9. Chrisofskjern commented 9 years ago

I wanna take a crap in that so bad
Picture of ruhk30 achievements

+5 10. ruhk commented 9 years ago

Im Italian. I want that commode RIGHT NOW.
Picture of therob4233 achievements

+11 11. therob42 commented 9 years ago

I don't care what it looks like or how much it cost, in the end it is still full of shit!
Picture of binksy17 achievements

+6 12. binksy commented 9 years ago

I wanna shit all over the rim and see how much that $6400 is good for.
Picture of beerholder29 achievements

+8 13. beerholder commented 9 years ago

I just wanna see the face on your average plumber while he's installing this. >:)
Picture of sidewinder26 achievements

+4 14. sidewinder commented 9 years ago

Who thinks that infinite growth is consistent with an extreme planet, or else a madman or an economist.
Picture of dbomber6946 achievements

+1 15. dbomber69 commented 9 years ago

Umm No.1 You dont use TP in this toilet. Its like a bidet.
Picture of Xionbox45 achievements

+11 16. Xionbox (moderator) commented 9 years ago

You really have to spend an incredible amount of time on the toilet in order to need feet and seat heating and different kinds of bidet sprays. Kind of pointless if you're standing up to take a piss...
Picture of setti21 achievements

+6 17. setti commented 9 years ago

Tomorrows Shit.
Picture of Tehrasha28 achievements

+11 18. Tehrasha commented 9 years ago

I guess some people really take their shit seriously.
Picture of Gattaiolato32 achievements

+6 19. Gattaiolato commented 9 years ago

Would be terrible if, by mistake, the handle shower 1:11 was installed upside down and go upwards rather than downwards when it comes out ...
Forget it, someone could take this change on purpose! :x
Picture of loadrunner54 achievements

+5 20. loadrunner commented 9 years ago

When this baby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit.
Picture of Tidge27 achievements

+4 21. Tidge commented 9 years ago

#19 that made me lol :x
Picture of huldu34 achievements

+4 22. huldu commented 9 years ago

Looked quite ugly.
Picture of Teqskater32 achievements

+3 23. Teqskater commented 9 years ago

that's some serious shit >_<.
Picture of antons13 achievements

+6 24. antons commented 9 years ago

I saw japanese model more advance Has got extra dryer and tested your urine
Picture of ValdeLevis27 achievements

+4 25. ValdeLevis commented 9 years ago

The average purchaser of something like this thinks their shit doesn't stink, seems like kind of a paradox to me.
Picture of cretia27 achievements

+3 26. cretia commented 9 years ago

im in a shit mood now
Picture of Vaithan29 achievements

+5 27. Vaithan commented 9 years ago

Taking shit to a whole new level.
Picture of Denaro30 achievements

+4 28. Denaro commented 9 years ago

i for one, love taking a dump. I sit there for a while after im done..or until my legs go numb... i know im not the only one! but that would take it to a whole other level. If i had the money, that'd be in my bathroom!
Picture of moskwiz36 achievements

-2 29. moskwiz commented 9 years ago

Time's like these it doesn't make me happy to be a human being =/
Picture of YoArgentino36 achievements

+6 30. YoArgentino commented 9 years ago

No odor control?
It doesn't suit me.
Picture of ValdeLevis27 achievements

+10 31. ValdeLevis commented 9 years ago

T.M.I. #28
Picture of Segeer20 achievements

+5 32. Segeer commented 9 years ago

Are you just kidding me, right? ;)
Picture of LightAng3l49 achievements

+7 33. LightAng3l commented 9 years ago

or you could take a dump behind a bush and be 6400$ richer.
Picture of Highmeadow44 achievements

+2 34. Highmeadow commented 9 years ago

The king must have a square ass.
Picture of c2quad30 achievements

+3 35. c2quad commented 9 years ago

Awful, Somethings are just fine in a non-luxorious way.