You wanna play a little game?

'Jigsaw' breaks his bike while trying to make a Saw spoof video. Watch the guy rolling over the floor in the background.

Login to rate this video.

You can place this video on your website by inserting the (X)HTML code below:

Options:
pixels
pixels
Embed code:
<iframe src="https://www.snotr.com/embed/91" width="400" height="330" frameborder="0"></iframe>

You can email this video to your friends by entering their addresses below:

Your information:
Recipients:

add Add another recipient

Human verification:

People who liked this video also liked

Alternative Math
Awesome bike skills
Skt. Clemens Bro, Aarhus (Denmark, 1902) (Restored Footage)
Fox pups playing
Scary Storm
Steam lorry acceleration

Comments

18 comments posted so far. Login to add a comment.

Expand all comments

Picture of fjgamer6 achievements

+7 1. fjgamer commented 14 years ago

I'm sure this is an old clip, but I never actually saw it, so haha, funneh.
Picture of wantu24 achievements

+5 2. wantu2 commented 14 years ago

Adds a whole new meaning of rolling on the floor laughing :D
:D :D :D :D :D
Picture of l3lake2 achievements

+4 3. l3lake commented 14 years ago

Haha, that was really funny! :D
Picture of UrNameSuxSoBad4 achievements

+5 4. UrNameSuxSoBad commented 14 years ago

LMAO!!!! omg i love this :D
Picture of ice-t3 achievements

+2 5. ice-t commented 14 years ago

;)))))))))))))))))
Picture of kissmemdp2 achievements

+3 6. kissmemdp commented 14 years ago

ajajajaja
Picture of Hellblazer11210 achievements

+2 7. Hellblazer112 commented 14 years ago

:) I FILLED MY PANTS LAUGHING! :) :'(
Picture of paintedlady4 achievements

-1 8. paintedlady commented 14 years ago

:( NOT THAT FUNNY
Picture of THCloud3 achievements

-1 9. THCloud commented 14 years ago

nope not really
Picture of junkfood2 achievements

+3 10. junkfood commented 14 years ago

I don't know why it's that funny, but it is. I watched it three times and laughed hysterically each time.
Picture of eric13cute5 achievements

+2 11. eric13cute commented 14 years ago

that was a "little game!!!" hahahaha... good stuff.... :D
Picture of Legasus2 achievements

0 12. Legasus commented 14 years ago

lol
Picture of ashpi5 achievements

+3 13. ashpi commented 14 years ago

Hilarious...if you aren't laughing you haven't seen the movies...or call your doctor and tell him that the cancer in your ass has spread to your sense of humor. That is all.
Picture of dasleeper3 achievements

+2 14. dasleeper commented 14 years ago

"Posted by ashpi

Hilarious...if you aren't laughing you haven't seen the movies...or call your doctor and tell him that the cancer in your ass has spread to your sense of humor. That is all.
" now that is funny. lol
Picture of melvinvermeeren7 achievements

+2 15. melvinvermeeren commented 13 years ago

W00T, I LOVE THIS >:) >:) >:) >:) :D :D :D >:) >:) >:)
Picture of SpikedSilver26 achievements

+2 16. SpikedSilver commented 13 years ago

i want their
drugs
Picture of Slylock7 achievements

+2 17. Slylock commented 13 years ago

"u wanna play a game" and then something happen LOL
Picture of grizzlykiller216 achievements

+2 18. grizzlykiller2 commented 12 years ago

Still Funny I Laughed By Head Off At First >:)